Vračila in reklamacije

Vračilo blaga 

Kupec ima pravico, da skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje kupljeno blago brez navedbe razloga ali brez odškodnine vrne ponudniku. Vendar mora kupec v tem primeru nositi stroške, ki nastanejo pri vračilu predmeta nakupa. Kupec mora o nameravanem vračilu izdelkov oz. odstopu od pogodbe/nakupa ponudnika pisno obvestiti najpozneje v 14 dneh od prejema blaga, in sicer na e-poštni naslov info@viki-dream.si , blago pa vrniti v štirinajstih (14) dneh. Pred odločitvijo , da bo kupec odstopil od pogodbe/nakupa, sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelka kupec ne sme uporabljati še naprej po odstopu od nakupa saj je vsakršno drugo rabo in preizkušanje, ki ni skladno z prej navedenim, mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec mora nepoškodovano blago vrniti skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo in računom. Ob vračilu blaga mora kupec sporočiti številko transakcijskega računa, na katerega mu lahko ponudnik nakaže kupnino. Viki Dream d.o.o. bo kupcu kupnino vrnil na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prevzemu vrnjenega blaga.

Reklamacije ob dostavi

Če kupec ob dostavi prejme blago, ki je poškodovano, oz. so vidne poškodbe embalaže, takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne. Če je mogoče, ponudnik nadomesti reklamirani izdelek z enakim izdelkom. Če pa tudi to ni mogoče ali pa se kupec ne strinja s predlagano zamenjavo, mora ponudnik kupcu v celoti vrniti kupnino. V kolikor je kupec tak paket vseeno prevzel, mora sprožiti postopek reklamacije v roku 7 dni od prevzema blaga in poslati obvestilo o poškodovani reklamaciji na e-poštni naslov info@viki-dream.si. Zaželeno je, da kupec ob reklamaciji posreduje tudi slike poškodbe iz dne prevzema blaga, saj tako poskrbi za lažjo in hitrejšo rešitev reklamacije. Kupec mora blago vrniti z originalno transportno embalažo. Viki Dream d.o.o. se zavezuje, da bo reklamacijo rešil v najkrajšem možnem času. Kupec je zavezan, da paket pred prevzemom preveri in pregleda v navzočnosti dostavljalca. Viki Dream d.o.o. ni dolžen sprejeti pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Pritožbe in spori

Nesoglasja ali spore, ki lahko nastanejo pri nakupu ali izvajanju "SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA", bosta pogodbena partnerja (ponudnik in kupec) reševala sporazumno. Če sporazuma ne bosta mogla doseči, bo za reševanje sporov pristojno sodišče v Celju. Za vsa dodatna vprašanja smo na voljo prek e-poštnega naslova info@viki-dream.si  in telefonske številke +386 (0)31 630 774.
Podjetje Viki Dream d.o.o. v skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov ne priznava kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Na naš e-poštni naslov info@viki-dream.si  nam lahko pošljete tudi vaše predloge, mnenja, pritožbe in pohvale. Morebitne pritožbe bomo poizkusili čim hitreje rešiti, predlogov, mnenj in pohval pa bomo zelo veseli.